Dotazníky a jejich distribuce
Dotazník lze vypnlit elektronicky - online níže a nebo tištěný odevzdat do označených schránek (u výtahu) /poslat poštou.
Tištěné dotazníky se distribuují v průběhu hospitalizace, zpravidla den před plánovaným propuštěním. Dotazníky si může pacient vyžádat i zpětně na oddělení .
- online https://docs.google.com/forms/d/1e87lqc_DuIUvdf2Bf7hoqmFaU5n-TXRpSqPf0mKi48o/edit
- Dotazník spokojenosti (tištěný)
Vyplňování a sběr
Dotazníky obsahují několik jednoduchých dotazů s hodnocením známkami, slovním hodnocením a statistickým zjišťováním. Vyplňují se ručně jakýmkoli vhodným psacím prostředkem. Při vyplňování dotazníků mimo ordinaci nebo lůžkovou stanici je třeba vyplnit i název pracoviště (v záhlaví dotazníku), kde byl pacient ošetřován či léčen. Vyplněný dotazník lze odevzdat personálu, který jej pacientovi poskytl, do schránky u recepce nemocnice nebo jej lze zaslat poštou na (adresa zde).
Zpracování vyhodnocení
Dotazníky zpracováváme do elektronické podoby, zpravidla dvakrát do roka, po té provedeme vyhodnocení. Souhrnné vyhodnocení včetně zpracovaných elektronických přepisů má k dispozici management nemocnice.
Dopady zjištění a opatření
Manažer kvality buď reaguje na zjištění z dotazníků spokojenosti v reálném čase, kdy se s nimi průběžně seznamuje, nebo prezentuje výsledky vedoucím pracovníkům při poradách. V případě negativního hodnocení konkrétních parametrů navrhuje společně vedení nemocnice a oddělení opatření, která negativním jevům zabrání.